کامپیوتر

با سلام ... ورود شمارا به وبلاگ کامپیوتر خوش آمد میگویم ... برای مشاهده کامل مطالب از آرشیو مطالب وبلاگ استفاده کنید.

Pixlr-o-matic نرم افزاری بسیار جالب است که با استفاده از آن می توانید به سادگی با افزودن افکت های تصویری زیبا ، جلوه هایی بی بدیل به عکس های شما ببخشد . این برنامه داشتن صدها افکت و قاب متفاوت به شما این اجازه را می دهد که هر تغییری که دوست دارید به آسانی روی تصاویرتان اعمال نمایید.این نرم افزار قادر است تا ۲۵۰۰۰ عکس مختلف از یک عکس ایجاد کند. لطفاً توجه داشته باشید برای اجرای این نرم افزار به اندروید ۲.۱ و بالاتر نیاز دارید.

 

Pixlr o matic 2.2.2 نرم افزار ویرایش تصاویر Pixlr o matic 2.2.2 – اندروید

 

 

 


ادامه مطلب

[ جمعه 10 بهمن 1393برچسب:,

] [ 2:36 ] [ رضا ]

[ ]

Camera MX برنامه بسیار حرفه ای در زمینه عکاسی و ویرایش تصاویر است که برای اندروید عرضه شده است . توسط Camera MX میتوانید افکتهای مختلف را بصورت زنده هنگام عکس برداری قرار داده و آثاری خلاقانه بدست آورید و در کمترین زمان ممکن آنها را با دوستان در شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارید. برنامه دارای افکت هایی مانند HDR ، LOMO ، Shift و … پشتیبانی میکند . این برنامه به صورت کامل از زبان های زیادی مانند آلمانی، ایتالیایی، پرتغالی، و … پشتیبانی می نماید . لطفاً توجه داشته باشید برای اجرای این نرم افزار به اندروید ۲.۳ و بالاتر نیاز دارید.

 

Camera MX v2.8.1 نرم افزار عکاسی Camera MX v2.8.1 – اندروید

 

 


ادامه مطلب

[ پنج شنبه 9 بهمن 1393برچسب:,

] [ 20:56 ] [ رضا ]

[ ]

Google Translate خدماتی از کمپانی گوگل می باشد که با آن می توانید به ترجمه ی متن های خود و یا وب سایت ها بپردازید و متن دلخواه خود را زبان موردنظر مشاهده کنید. اگر اطلاع چندانی از زبان های مختلف ندارند و روزانه مدت زمان بسیار زیادی را صرف مشاهده وب سایت های خارجی می کنند که با کمک این نرم افزار تمامی آن ها را می توانند به زبان فارسی مشاهده کنند. با استفاده از Google Translate می توانید متون و لغات مختلف را به آسانی هرچه تمام به بیش از ۸۰ زبان زنده دنیا از جمله زبان شیرین پارسی ترجمه کرده و از قابلیت شنیداری آن و تلفظ لغات نیز بهره مند شوید! برای اجرای این اپلیکیشن به اندروید ۲.۱ و بالاتر نیاز دارید.

 

Google%20Translate%20v3.1.0.RC06.83908714 نرم افزار مترجم گوگل Google Translate v3.1.0.RC06.83908714 – اندروید

 

 


ادامه مطلب

[ پنج شنبه 9 بهمن 1393برچسب:,

] [ 20:54 ] [ رضا ]

[ ]

صفحه قبل 1 صفحه بعد
مجله اینترنتی دانستنی ها ، عکس عاشقانه جدید ، اس ام اس های عاشقانه